La ruta blava del Parc Natural de la Tinença

20200618_101622

Avui us volem proposar una ruta molt bonica al voltant de l’embassament d’Ulldecona, a la Tinença de Benifassà.

El recorregut d’aquesta ruta és ideal per a fer-lo amb els petits de la casa, hi ha trams amb molt de bosc i el recorregut te un ferm adequat exceptuant alguna puntualitat. Són 5 kms que s’inicien a l’àrea recreativa de les Ombries de Benifassà. En sentit antihorari ens dirigirem cap al Forn del Vidre. Allí hi ha un antic mas en runes i unes construccions que actualment formen part dels vivers del forn del vidre, del centre de recuperació de fauna i de les brigades del parc natural. Seguidament creuarem al cua de l’embassament pel riu verd i seguirem per l’altra vessant. Un tram de sender ens deixarà a una pista ampla que recorrerem uns centenars de metres per a arribar a una bonica platja natural. Aquí ja iniciarem el recorregut de nou per sender fen un tram de pujada fins que la sendera s’aplanarà per arribar al Corral de les Tones, on tindrem una vista panoràmica del embassament. Seguint el recorregut enllaçarem amb el sender de les mines de ferro que ve de la part alta de la muntanya. Seguirem però a l’esquerra per un bonic bosc fins arribar a una fondalada, després d’una petitat pujada i un replà arribarem darrera del Molí l’Abad 2, on baixarem per creuar l’embassament pel pont i seguir pel sender lateral que ens durà de nou a les Ombries de Benifassà. Esperem que us agradi!
Powered by Wikiloc
  WEB DEL PARC TRACK DE LA RUTA
Comments are closed.

Este sitio web utiliza cookies para que usted tenga la mejor experiencia de usuario. Si continúa navegando está dando su consentimiento para la aceptación de las mencionadas cookies y la aceptación de nuestra política de cookies, pinche el enlace para mayor información. ACEPTAR