Del Pantà al Boixar per la Cova del Aire i el Portell del Infern

Una de les formes més boniques de gaudir d’un cap de setmana és programar una sortida de dos dies de ruta. En aquest cas us mostrem una ruta de 23kms i 2000m+ molt completa per a gaudir de la 1a etapa entre el pantà d’ulldecona i el Boixar. senderismo tinença de benifassà alojamiento rural casa rural refugio el boixar tinença Sortim per la pista de la Fou, reseguint el pantà durant 2kms. A l’alçada del Mas de Joan hem d’agafar el desviament que surt a la nostra esquerra direcció a Fredes. Aquest ens durà al antic camí de Fredes a la Sénia, passant pel Solà d’en Brull i el Portell del Infern. Un cop al Portell veurem a mà dreta un sender fitat, aquest ens portarà cap a la Cova del Aire, una formació singular que ens deixarà bocabadats. senderismo tinença de benifassà alojamiento rural casa rural refugio el boixar tinença Desfarem el camí per tornar al Portell del Infern i seguirem per sota de les seves balmes fins arribar al magnífic mirador, on gaudirem d’una panoràmica digna de les més altes muntanyes. senderismo tinença de benifassà alojamiento rural casa rural refugio el boixar tinença senderismo tinença de benifassà alojamiento rural casa rural refugio el boixar tinença La ruta ara segueix pel mateix camí en pujada passant pel Mas del Pixon i arribant al Cap de la Serra, on en suau descenç arribarem a Fredes. Aquí tenim un bon punt d’avituallament amb les aigues de la seva font o passant pel Bar/Restaurant la Taberna. Tenim el Boixar a tocar i ara ja només cal seguir les marques de GR7 el sender de gran recorregut que travessa el massís del Port. Seguirem el GR7 fins l’alçada del Mas del Hostalet allí ens desviarem a la dreta passant per davant del Mas i un cop travessat el barranc dels Prats iniciarem l’última pujada del dia al Tossal Gros. L’exigent pujada ens compensarà en unes vistes magnífiques de la Tinença i de les seves muntanyes més altes, així com del nostre objectiu el Boixar. Per arribar ja només queden 3kms que els farem seguint el PR que ens portarà al Barranc del Avellanar i remuntarà per l’antic camí del Coratxà. senderismo tinença de benifassà alojamiento rural casa rural refugio el boixar tinença Així que després d’una gran ruta podreu descansar al refugi on us tractarem com a casa! www.elboixar.net

Powered by Wikiloc
Comments are closed.

Este sitio web utiliza cookies para que usted tenga la mejor experiencia de usuario. Si continúa navegando está dando su consentimiento para la aceptación de las mencionadas cookies y la aceptación de nuestra política de cookies, pinche el enlace para mayor información. ACEPTAR